«امید شریفی‌دانا» کادر رسمی سپاه و شاغل در معاونت عملیات قرارگاه کربلای مازندران است

برادر «امید شریفی‌دانا» که به عنوان پناهنده سیاسی به استکهلم سوئد وارد و مدتی بعد فعالیت خود را علیه اپوزیسیون راستین رژیم ایران آغاز کرد، عضو رسمی سپاه پاسداران شاغل در قرارگاه کربلای سپاه مازندران است.
بنا بر اطلاعاتی که «آمدنیوز» توانسته از یکی از منابع خبری خود در سپاه پاسداران استخراج کند، «امیرعلی شریفی‌دانا» با درجه‌ی سروانی در معاونت اطلاعات قرارگاه کربلای سپاه مازندران مشغول به فعالیت‌های مرتبط با «نقشه‌خوانی» است. وی قرار است طی چند روز آینده، درجه سرگردی خود را از فرماندهی قرارگاه کربلای سپاه مازندران دریافت کند.
«امید شریفی‌دانا» مکررا در برنامه‌ی اینترنتی «رودست» عنوان کرده که خانواده‌ی وی هیچ‌گونه وابستگی به حکومت ایران ندارند و خود او هم «ضد اسلام» و «ضد جمهوری اسلامی» است. وی در حالی‌که با نقاب اپوزیسیون رژیم ایران به اروپا وارد شده، سپاه تروریستی پاسداران را «گارد جاویدانِ ایران» معرفی و از سرداران خون‌ریزی چون «قاسم سلیمانی» و «سردار حاجی‌زاده» بارها تمجید کرده است. ویدیوهای «امید شریفی‌دانا» با عناوینی چون «تمجید فعال اپوزیسیون از سپاه پاسداران» یا «دفاع عنصر ضد انقلاب از حضور سپاه در سوریه»، بارها در رسانه‌های امنیتی چون مشرق نیوز و باشگاه خبرنگاران جوان بازنشر شده است.
دیگر برادر «امید»، «احسان شریفی‌دانا» است که در محافل مذهبی استان مازندران به مداحی اشتغال دارد. «احسان» نیز بسیجیان زیادی را در این محافل مذهبی حکومتی، علیه مردم و به نفع حکومت سازماندهی می‌کند.
در اطلاعاتی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، نام اصلی مادرِ «شریفی دانا»، «گلی باقرخاله» است، اما در تحقیقات «آمدنیوز» از فُرم اطلاعات پرسنلی «امیرعلی شریفی‌دانا»، مشخص شده که نام مادر وی تعمدا «باهره» ثبت شده است. به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی مخفی کردن نام اصلی مادر در اطلاعات پرسنلی و احیانا دریافت شناسنامه‌ی مجدد، عضویت «گلی باقر خاله» با نام سازمانی «حبیبه» در سازمان مجاهدین خلق و «تواب شدن» او در دهه‌ی شصت بوده است.
بر اساس گزارشات، سروان «امیرعلی شریفی‌دانا» دو سال قبل با مراجعه به اداره‌ی ثبت احوال مازندران، درخواست تعویض نام خانوادگی خود را ارائه کرد که این درخواست مورد موافقت این اداره قرار نگرفت. شاید بتوان گفت دلیل اصلی این درخواست، فاش نشدن ارتباط خانوادگی وی با برادرش در استکهلم بوده تا «امید شریفی‌دانا» به راحتی بتواند به فعالیت‌های خود در حمله به اپوزیسیون، بدون وابستگی به برادر اطلاعاتی – سپاهی‌اش بپردازد.
این مطلب به دلایل نامعلوم از سایت سازمان مجاهدین خلق حذف شده است
«امید شریفی‌دانا» که ابتدا خود را به عنوان فردی سلطنت‌طلب معرفی کرد، وقتی با بی‌محلی شاهزاده «رضا پهلوی» مواجه شد، بی‌ادبانه‌ترین حملات خود را علیه او متمرکز کرد. وی چهره‌های فعال ملی زیادی را نیز با بی‌ادبانه‌ترین عبارات مورد حمله قرار داده است.
پیش‌تر هم‌بندیان «امید شریفی‌دانا» در بند ۳۵۰ زندان اوین، طی تماس‌هایی با خبرنگار «آمدنیوز»، اعلام کرده بودند که وی در زمان حضور در این بند، به «همجنس‌بازی» اشتغال داشته و مشکلات زیادی را در این بند به وجود آورده است. این زندانیان سابق می‌گویند: بیماری جنسی وی به گونه‌ای حاد بوده که شب‌ها میان برخی زندانیان برای استفاده از بدن وی، درگیری به وجود می‌آمده که این مسائل غیر اخلاقی، موجب آزار زندانیان شریف سیاسی محبوس در بند ۳۵۰ در سال‌های پس از کودتای انتخاباتی سال ۸۸ شده بود.
لازم است فعالان سیاسی مقیم کشورهای اسکاندیناوی، با ارائه و ترجمه‌ی این اطلاعات به کشورهای متبوع خود، زمینه‌ی پاک‌سازی محیط اپوزیسیون را از وجود این «حشرات» فراهم آورند.

Comments

Popular posts from this blog

تظاهرات غارت‌شدگان مقابل دادگستری اهواز+فیلم

فوری / مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی با هجوم نیروهای سرکوبگر رنگ خشونت گرفت