نامه یک دانشجوی زندانی در زاهدان مبنی بر گرفتن مصاحبه و اقرار از وی بوسیله شکنحه و تهدید توسط سپاه

نامه یک دانشجوی زندانی در زاهدان مبنی بر گرفتن مصاحبه و اقرار از وی بوسیله شکنحه و تهدید توسط سپاه

ماموران سپاه٬ ابوبکر رستمی دانشجوی زندانی زندان زاهدان را با شکنجه و تهدیدهای مختلف وادار به اعتراف و مصاحبه دروغین کرد.
به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ به نقل از فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ابوبکر رستمی نزدیک دو سال است که به صورت بلاتکلیف در زندان مرکزی زاهدان محبوس است. وی که پس از دستگیر با شکنجه های طاقت فرسا و تهدیدهای فراوان مجبور به مصاحبه شده بود٬ با نوشتن نامه ای از درون زندان این ماجرا را چنین شرح می دهد:
اینجانب ابوبکر رستمی فرزند محمد علی ساکن کرمانشاه دانشجوی رشته فوریت های پزشکی که در دانشگاه علوم پزشکی زابل مشغول به تحصیل بودم ۲۳ سال سن دارم و مجرد هستم.در حال ادامه تحصیل بودم که در اواخر دوره دانشجویی اراده کردم به یکی از کشورهای خارجی برای تحصیل از راه پاکستان بروم.
زمانیکه وارد خاک پاکستان شدم توسط ۲ نفر مسافرکش و راه بلد به نامهای دمزو چاکری و سجاد بلوچ از …و از آنجا به کراچی …توسط حزب آزادیخواه بلوچستان به نام دی جی ال جستجو و بازرسی و دستگیر شدم.
یادآور می شوم حزب دی جی ال ٬با سپاه قدس ایران معامله مخفیانه دارد و به نوعی با سپاه همدست است و در عوض پول و مهمات می گیرد.
پس از دستگیری توسط دی جی ال تحت شکنجه شدید قرار گرفته و هر ۳ نفر ما را به سپاه ایران تحویل دادند و به مدت ۳ روز ما را در تک سلولهای اطلاعات سپاه تحت شکنجه های طاقت فرسای روحی و تهدیدات متعدد قرار دادند و حتی تهدید به آزار جنسی کردند و ما را مجبور به اقرارهای واهی و ساختگی کردند و به ما هر ۳ نفر اتهام عضویت در گروههای تروریستی، محاربه و اقدام علیه امنیت کشور، و وارد کردن مواد مخدر و منفجره که هیچ یک از اتهامات وارده با دلیل و مدرک ثابت نیستند زدند.
ما را از اطلاعات سپاه به ممنوع ملاقات آوردند و به مدت ۲۰ روز در ممنوع ملاقات بسر بردم . که توسط مامورین وزارت به وزارت اطلاعات اعزام شدم و ۴۲ روز در وزارت اطلاعات تحت بدترین شرایط جسمی و روحی و شکنجه قرار گرفتم و مجبور به اقرار اتهامات وارده و فیلم برداری از اقرارهای واهی کردند که مجبور به اقرار و ضبط شدن آنها در دوربین فیلم برداری شدم. بعد از ۴۲ روز تا به الان در زندان مرکزی زاهدان در بلاتکلیفی به همراه ۲ نفر هم متهم خود بسر می برم که حدود ۱ سال و ۱۰ ماه می گذرد.
لذا از همه شما فعالان خیرخواه درخواست داریم که صدای ما را به گوش همه برسانید

Comments

Popular posts from this blog

تظاهرات غارت‌شدگان مقابل دادگستری اهواز+فیلم

اعتراض مالباختگان موسسه آرمان با طبل و دهل مقابل استانداری خوزستان+۲فیلم