خانواده ساسان آقایی: ساسان هنوز در انفرادی و بلاتکلیف است

‍‍  ‍‍


خانواده ساسان آقایی روزنامه نگار بازداشت شده، در مورد آخرین وضعیت این روزنامه نگار زندانی به شرق گفتند: ساسان آقایی از ۲۱ مرداد ماه در بازداشت است که تا امروز۷۷ روز از بازداشت او می‌گذرد. بعد از سپری شدن ۲ ماه بازداشت ایشان، با توجه به اینکه او در ملاقاتهایی که داشتیم بارها تاکید کرده بود که از ۱۲ شهریور بازجویی ها و تحقیقات تمام شده است، امیدوار بودیم آزاد شود اما متاسفانه قرار سوم بازداشت او را هم تمدید کردند.

خانواده این روزنامه نگار،در مورد نحوه ملاقات هایشان با فرزندشان گفتند: او تماس‌ها و ملاقت‌های هفتگی را دارد ولی در همان وضعیت اولیه هست و به بند عمومی انتقال پیدا نکرده است. معمولا هفته ای یکبار با او ملاقات کابینی داریم و یکبار هم در هفته تماس تلفنی دارد که بعد از ماه اول بازداشت ساسان آقایی برقرار شده است. در این ۷۷ روز هم دو بار او را حضوری ملاقات کرده‌ایم.

خانواده ساسان آقایی با بیان اینکه او در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارد گفتند: ساسان آقایی در ماه اول و دوم به تمدید بازداشت خود اعتراض زد اما شکایتش رد شد و بازداشتش مجددا تمدید شد. ما پیگیر هستیم و امیدواریم اکنون که تحقیقات اولیه به پایان رسیده است، با مساعدت مسئولین محترم قضایی، امکان آزادی ایشان فراهم شود که بتوانند در ایام اربعین در کنار خانواده به عزاداری بپردازند.

Comments

Popular posts from this blog

تظاهرات غارت‌شدگان مقابل دادگستری اهواز+فیلم

اعتراض مالباختگان موسسه آرمان با طبل و دهل مقابل استانداری خوزستان+۲فیلم